元マニラ住人の青年のブログ

頭良くないし機転も利かない。でも夢の大きさは誰にも負けない。

#BonJovi の東京ドームLIVEに行って来ました!

DSC04624

昨夜はずっとテンション上がりっぱなしでした!そう、Bon Joviの東京公演に行って来たのです!!

水道橋駅から歩いて数分の東京ドームで開催された今回のLIVEは前日の大阪に引き続きのもの。最新アルバム『What About Now』の発売を記念したツアーとなりました。

LIVEは同アルバム『That's What a Water Made Me』から始まり、『Because We Can』『We Weren't Born to Follow』『It's My Life』『Have a Nice Day』、そしてボクの一番好きな『Born to Be My Baby』などなど、有名曲が沢山。そして最後にはもちろん『Livin' on a Prayer』でした!


Was so excited yesterday! Been to Tokyo Dome to watch a Live Concert of Bon Jovi!

Gotten started from That's What a Water Made Me, and played Because We Can, We Weren't Born to Follow, It's My Life, Have a Nice Day, and most living song Born to be My Baby!!

And others are also famous songs. At last, they played Livin' on a Prayer!

DSC04612

DSC04603

DSC04572


▼最新アルバム Bon Jovi 『What About Now』
ホワット・アバウト・ナウ~デラックス・エディション(初回限定盤)(DVD付)
by カエレバ